De dienst bevolking Laarne is hoofdzakelijk belast met het bijhouden van de bevolkingsregisters. Elke wijziging in de verblijfstoestand en de persoonlijke gegevens van de inwoners wordt er genoteerd. Daarnaast worden documenten, op basis van de bevolkingsregisters, afgeleverd.

U vindt hier allerlei informatie over onder meer identiteitspapieren, rijbewijzen, adresveranderingen, wettelijk samenwonen, verkiezingen,  uittreksels uit het bevolkingsregisters.

Via het digitaal loket kunt u snel een aantal administratieve handelingen ( zoals bvb. aanvragen van attest van gezinssamenstelling, bewijs van woonst, bewijs inschrijving op adres, nationaliteitsbewijs, .... ) eenvoudig van thuis uitvoeren.

Contact

Dorpsstraat 2
9270 Laarne
T 09/365 46 02
F 09/366 29 70
burgerzaken@laarne.be

Openingsuren

ma

9u - 11u45

di

9u - 11u45

14u - 18u45

wo

9u - 11u45

14u - 16u45

do

9u - 11u45

vr

9u - 12u45