Heb je een vraag over onze dienstverlening? Wil je een omgevallen verkeersbord of een verzakking in de straat melden? Of werd je onvriendelijk behandeld door een medewerker van het lokaal bestuur? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Vraag
Heb je een vraag over onze dienstverlening? Dan helpen we je graag verder.
Mail jouw vraag naar info@laarne.be of bel naar 09 365 46 00.
Melding
Een omgevallen verkeersbord, een verzakking in de straat, een zitbank die stuk is, ... Geef je melding door via het elektronische meldingsformulier.
Een aantal meldingen worden door andere organisaties verholpen en neem je best op bij deze organisaties via onderstaande websites.
- Gewestwegen: www.meldpuntwegen.be
- Fietspaden: www.meldpuntfietspaden.be
- Straatverlichting: www.straatlampen.be
- Gas en elektriciteit: www.fluvius.be
- Huisvuilophaling, aanvraag GFT-container, ...: www.dds-verko.be
- Waterleiding: www.dewatergroep.be
- Riolering: Riopact
- Meldpunt fraude, oplichting, misleiding, bedrog,...: meldpunt.belgie.be
Klacht
Werd je onvriendelijk behandeld door een ambtenaar? Werden de termijnen in een dossier niet gerespecteerd? Dan kan je een klacht indienen bij de klachtendienst.
Klacht indienen kan via het elektronisch klachtenformulier, via klachten@laarne.be of bel naar 09 365 46 25.
De uitgebreide omschrijving van de klachtenbehandeling leest u in het klachtenreglement.